Voor het ondernemersplatform nlgroeit, een initiatief van de Kamer van Koophandel, ontwikkelden we diverse branded videocontent series bestaande uit interviews, promotiefilms en aftermovies.
nlgroeit heeft deze videocontent ingezet voor blog artikelen, het YouTube kanaal, maar ook voor korte socials en video's voor de nieuwsbrief. Hiermee hebben zij een aanbod aan waardevolle content voor ondernemers gerealiseerd en hun naamsbekendheid en merkbeleving versterkt.
De series die we produceerden:
nlgroeit journaal - 2016
We maakten tien afleveringen van een online journaalserie, waarin ondernemers door Kees de Jong worden geinterviewd. Iedere aflevering bestaat uit een ander groeithema, waaonder internationalisering, bedrijfscultuur, familiebedrijven en mensen.
Bekijk hier een aflevering.
Merel zoekt groei - 2017
Interviewserie waarin nlgroeit collega Merel Grolleman bij verschillende groei-ondernemers langsgaat om hen te vragen naar hun groeiverhaal.
Bekijk hier een aflevering.
Ondernemerslessen - 2018
Ondernemerslessen is een interviewserie waarin succesvolle ondernemers per aflevering een ander groeithema bespreken.
Bekijk hier een aflevering.
Op zoek naar de groeiformule 2020
Ondernemer Kees de Jong gaat langs bij groei-ondernemers Michiel Muller van Picnic, Steven Schuurman van Eleastic en Robert van Zanten van NCOI Groep en interviewt hen over hun succes.
Bekijk hier een aflevering.

Videoproductie branche: Zakelijke dienstverlening
In naam van nlgroeit wil ik de inmiddels 2 jaar durende plezierige en professionele samenwerking met Pro Motion Film benadrukken. Samen hebben wij veel verhalen van ondernemers onder de aandacht gebracht, geheel passend bij de huisstijl en cultuur van nlgroeit. Kortom, wij zijn enorm tevreden.