Zeeman - Lucht

In opdracht van reclamebureau Persuade produceerden we voor Zeeman een campagnevideo over hun nieuwe parfum "Lucht".

Opzet van deze video

Er is gekozen voor een review video. Twee parfumeurs geven in de video hun professionele mening over het geurtje en vertellen waar een echte parfum uit moet bestaan.

Leuke interactie

Door twee experts naast elkaar te zetten ontstaat er op beeld een leuke interactie tussen beide heren. Dit maakt de video laagrempelig om naar te kijken.

Video over parfum
Opnames van de productvideo

Bij 1 expert die zich richt tot de kijker, zou de video een stuk zakelijker en stijver aanvoelen. Nu kunnen de mannen zich tot elkaar richten waardoor er veel meer een leuk gesprek ontstaat.

Stijl

De productvideo voelt aan als een persoonlijk portret over twee parfumeurs. De video heeft een documentairestijl. Het camerawerk is observerend en ambachtelijk te noemen. De sfeerbeelden zijn hand-held gefilmd om bij te dragen aan het authentieke karakter.

De klant wilde graag een "volwassen" look&feel: kwalitatieve docubeelden. Omdat dit past bij de kwaliteit van de parfum. En dit werkt ook grappig omdat je zo'n stijl eerder zou verwachten bij De Bijenkorf dan bij Zeeman.

Klant:
Persuade

Onze klanten

Je video content helemaal uit handen geven? Wij zijn je partner. Voor deze merken maakten wij unieke en doeltreffende video's.

De kracht van videoproductiebedrijf Pro Motion Film

Goed bekeken

We werken altijd met een klein en flexibel team voor de beste vibe tijdens het filmen. En dat zie je aan het eindproduct. Dat het plezier en de trots eraf spatten.

Want dat is wat jouw doelgroep overtuigt: eerlijkheid.

Met gevoel

Oprecht enthousiasme. Eigenheid. Met gevoel vastgelegd en zo gemonteerd dat beeld en muziek ritmisch in elkaar grijpen.

Vraag vrijblijvend een offerte aan. Wij nemen binnen een werkdag contact op!