Wij zijn JONG staat voor: Wij zijn JeugdOntwikkeling Nederland Groep. Op ruim 200 locaties ondersteunen meer dan 2.000 pedagogisch professionals bijna 23.000 kinderen en jongeren tot 21 jaar in hun ontwikkeling. De organisatie vroeg ons om video's te maken voor intern gebruik, om de samenwerking en de dialoog tussen divisies, afdelingen, teams en collega's te bevorderen. Zouden die video's uitsluitend geschikt zijn voor interne communicatie, of liggen er meer kansen?
Meekijken over de schouder
Elke editie bestaat uit drie interviews met steeds een ander duo uit de organisatie van Wij zijn JONG. In de video kijk je mee over de schouder van een directielid, manager of andere collega die niet dagelijks op de locaties komt. Zij vertellen hun verhaal, spreken medewerkers aan en stellen vragen. Op die manier wil Wij zijn JONG een cultuur uitdragen waarin het normaal is om elkaar aan te spreken en vragen te stellen.
Toch niet alleen intern gebruik
Hoewel ze in eerste instantie waren bedoeld voor intern gebruik, vond Wij zijn JONG de video's zo sprekend dat het idee ontstond om ze ook in te zetten voor recruitment van nieuwe medewerkers. Daarom leveren we bij elke editie een aantal korte snippets aan om de interviews te promoten op social media. Op die manier vergroot je heel eenvoudig, en voor een aantrekkelijk budget, de zichtbaarheid aanzienlijk.
Wat vind Wij zijn JONG er zelf van?
Ook het maximale uit je videomarketing halen?
Bel 020 233 33 51, mail naar [email protected] of vraag een gratis kennismakingsgesprek aan.