Bedrijven hebben veel baat bij sterke campagnes met video content. Zoiets kan goed in de vorm van een reportage.
Maak bijvoorbeeld een serie reportages waarin je met een verslaggever langsgaat bij je doelgroep of partners.
Of volg één van je medewerkers een dag als onderdeel van een Werken bij… serie. In de stijl van een mini-doc. Zo leert je doelgroep jullie beter kennen. En deze creatieve reportages kun je ook inzetten om nieuwe medewerkers te werven.
Achter de schermen
Het waardevolle van een reportage is dat je achter de schermen gaat. Je kunt de kijker iets tonen wat zij normaal niet snel zouden zien. Een verslaggever kan de kijker meenemen en een verhaal presenteren op verschillende locaties.

Inhoud én mooie beelden
Met een reportage kun je de inhoud opzoeken en net als in een vlog of interview kun je waardevolle informatie delen.
Het voordeel van een reportage is dat deze dynamischer is dan bijvoorbeeld een vlog. Het draait veel meer om het 'laten zien'. Aan de hand van goed camerawerk ontstaat er een portret waarin inhoud en mooie beelden elkaar naadloos aanvullen.
Reportage van Pro Motion Film
Via ons kun je reportages laten maken die passen bij jullie identiteit het verhaal dat je wilt vertellen.
Soms is dat een serie met verslaggever met hoog entertainment gehalte. Een andere keer is dit een artistieke reportage in de vorm van een mini-documentaire. Alles is mogelijk.