De bedankpagina is de pagina van een website die je ziet nadat je een bestelling hebt geplaatst, een contactformulier hebt ingevuld of je voor een nieuwsbrief hebt aangemeld.
Dit is dé pagina van je website waar je kunt werken aan klantenbinding. Dat betekent dus dat zelfs je bedankpagina je aan betere resultaten kan helpen. Een ander doel van de bedankpagina is om je conversieratio te meten. Niemand anders komt hier namelijk terecht dan iemand die gedaan heeft waar jouw website voor bedoeld is.
Een goede bedankpagina is persoonlijk, bevestigt wat er juist gebeurd is, kan worden doorgestuurd, heeft een call to action, bevat mogelijk een enquête die je kunt gebruiken om je proces te verbeteren en geeft uitleg.
Meer gerelateerde video content marketing begrippen:
• Video content marketing • Video marketing strategie • Contentkalender • Facebook video marketing • Instagram video marketing • LinkedIn video marketing • Social video marketing • Native video advertising • Marketing funnel • Customer journey • Awareness marketing • Evergreen content • Engagement • Merkbeleving • Naamsbekendheid • Thought leadership • Lead • Leadgeneratie • Conversie • Conversieratio • Conversie optimalisatie • Video concepting • Google AdWords • Google Analytics • Video advertentie • Pre-roll video • Mid-roll video advertentie • Post-roll video advertentie • Out-stream video advertentie • Benchmarking • AB testen • Doelgroep • Targeting • Rebranding • Rich media banner • Animated GIF • Tone of voice • Click through rate • CPC (cost per click) • CPL (cost per lead) • CPA (cost per action) • Videodistributie • Video afspeellijst • Video player • Video embedden • Video SEO • Video tags • Hashtag • Thumbnail • Video still • Eindkaart • Pay-off • Jingle • Offline marketing • E-mail marketing • B2c marketing • B2b marketing • Organisch bereik • Paid media • Landingspagina • Sales pagina • Bedankpagina • Heatmap