Bedrijfsfilm maken? 10 tips en voorbeelden van een goede bedrijfsfilm

Een bedrijfsfilm maken of een bedrijfsfilm laten maken door een externe partij? Goed idee! Maar waar begin je?

Een bedrijfsfilm komt in allerlei vormen en maten. Je kunt het succesverhaal van je bedrijf op ontzettend veel manieren overbrengen. Wat is dan de beste manier?

Dat hangt vooral af van je doelgroep en het doel wat je voor ogen hebt met je bedrijfsfilm. Maar ook welke videostijl het best bij jullie past. Het is dus ook gewoon een kwestie van smaak. Ik ga je in dit artikel een aantal voorbeelden laten zien ter inspiratie. En ik weet dat je druk bent. Maar, tip: neem even de tijd om in ieder geval de eerste 20 seconden van iedere video te bekijken en er vervolgens nog even door heen te scannen., zodat je een goed beeld krijgt van de verschillende opties.

Inhoudsopgave

Wat is een bedrijfsfilm?

Een bedrijfsfilm is een type bedrijfsvideo die je als onderdeel van je (video)marketingstrategie kunt delen met je doelgroep. Vaak spreken we over een bedrijfsfilm als het gaat om een video die een algemene indruk geeft van je bedrijf, producten en dienstverlening. Denk ook aan het in beeld brengen van je locatie, team en klanten.

Inhoudelijk wordt in zo'n video vaak ingegaan op:

  • wanneer en waarom jullie bedrijf is gestart
  • de visie van jullie bedrijf
  • waar jullie actief zijn
  • wat voor diensten of producten jullie aanbieden
  • wat jullie werkwijze is
  • wat jullie als bedrijf uniek maakt
  • wie julllie opdrachtgevers of klanten zijn
  • hoe mensen contact kunnen opnemen

Bedrijfsfilm maken? Hierbij wat inspiratie

In dit artikel vind je ideeën en inspiratie voor een bedrijfsfilm. Laat ik beginnen met een van onze eigen bedrijfsfilms, die ziet er zo uit:

Hoe is deze bedrijfsfilm opgebouwd?

Best eenvoudig: in 1 minuut zie je fragmenten uit afgeronde videoprojecten voorbij komen. Dit noemen we een showreel video en creatieve bedrijven kiezen vaak voor zo'n film, omdat je in een korte tijd een impressie van je producten kunt laten zien. Met deze video krijg je een beeld van wat je visueel van ons kunt verwachten.

Je kunt het ook heel anders aanpakken. Zo hebben we voor andere doeleinden een bedrijfsvideo die meer een realistisch inkijkje geeft in wat we doen. Ik stel mezelf in het begin van de video kort voor, je ziet achter de schermen beelden van ons filmend op locatie, en klanten komen aan het woord.

Variant op de showreel video:

Hiermee geven we ons bedrijf een gezicht en ken je ons al iets beter, ook als wij elkaar nog nooit in het echt zijn tegengekomen.

Welke bedrijfsfilm kun je het beste maken voor jouw bedrijf?

De uiteindelijke vorm en inhoud van een bedrijfsfilm ontstaat vaak door de mogelijkheden die zich voordoen. Ook de branche waarin je bedrijf actief is en het te besteden budget geeft vaak al goed richting aan wat voor bedrijfsfilm je het beste kunt maken. In het geval van onze eigen bedrijfsfilm hadden we veel bestaand acher de schermen beeldmateriaal liggen op kantoor (we filmen tenslotte wekelijks op meerdere locaties) en dachten: daar moeten we iets mee. Voor ons waren deze beelden een mooi uitgangspunt voor onze bedrijfsfilm.

Maar er zijn ook andere gelegenheden die zich er goed voor lenen een bedrijfsfilm te maken en dan meteen bepalend zijn voor de vorm.

Denk bijvoorbeeld aan een groot project of fantastische klant, die ontzettend enthousiast is over jullie dienstverlening. Dan kun je daar gebruik van maken en een bedrijfsfilm laten maken waarin je dit project in beeld brengt en jouw klant laat vertellen over de samenwerking.

Of misschien is je locatie wel heel belangrijk, omdat je bijvoorbeeld een showroom hebt. Ben je net verhuisd of is de verbouwing achter de rug, dan kan dat een uitgelezen kans zijn om een (nieuwe) bedrijfsfilm te lanceren.

Fijn als je een goed beeld hebt van wat er mogelijk is

Zelf een bedrijfsfilm maken is misschien een ver-van-je-bed-show als je dit nooit eerder hebt gedaan. Zoals we eerder al schreven gaat een goede bedrijfsfilm jaren mee, met de nadruk op goede bedrijfsfilm. dus het is zeker de moeite waard om de productie hiervan ook gelijk goed aan te pakken. Anders blijf je bezig en ben je uiteindelijk meer tijd en geld kwijt.

Om jou goed op weg te helpen, geef ik je hieronder 10 voorbeelden van professionele en authentieke bedrijfsfilms. Met authentiek bedoel ik non-scripted bedrijfsfilms met echte mensen in beeld. Denk aan je collega's, klanten, partners of jijzelf. Geen acteurs dus. Wij maken voor MKB-bedrijven vaak dit soort authentieke bedrijfsfilms, omdat jouw doelgroep graag het echte en eerlijke verhaal krijgt te zien. Dat wekt vertrouwen, wat je doelgroep fijn vindt. En daarmee verkoop je sneller jouw dienst of product, wat jij weer fijn vindt. ;-)

10 bedrijfsfilm voorbeelden

Bekijk hieronder onze 10 voorbeelden met direct toepasbare tips voor jouw bedrijfsfilm.

1. Laat zoveel mogelijk mooie beelden zien

Video is vaak aantrekkelijker dan tekst omdat je bewegend beeld kunt laten zien. Maak je een bedrijfsfilm waarin je continu iemand in beeld ziet praten, dan kan dat enorm saai zijn om naar te kijken. Daarom raad ik je als eerste aan om een bedrijfsfilm te maken met zoveel mogelijk mooie beelden. Leg de focus op visuele storytelling. Informatie kun je vervolgens alsnog delen op de volgende twee manieren:

1. Laat degene die je hebt geinterviewd soms even kort in beeld komen, de rest van de tijd hoor je hem of haar stem als voice-over.

2. Werk met een (professionele) voice-over stem; je hoeft dan niemand pratend in beeld te brengen.

Wanneer kies je voor welke optie?

Wil je gezicht geven aan je bedrijf? Dan kan het slim zijn om iemand kort in beeld te brengen en te gaan voor optie 1. Denk hierbij aan het interviewen van de oprichter, huidige CEO, je allerbeste klant of de mensen in je team. Dit maakt je bedrijfsfilm persoonlijk. Wil je juist een neutrale verteller die het verhaal laten doen? Kies dan voor optie 2.

Hieronder een voorbeeld die we hebben gemaakt voor het Permanent Hof van Arbitrage. Hierbij is er gekozen voor een voice-over stem. De hoofdpersoon van dit verhaal is namelijk geen persoon, maar het Vredespaleis in Den Haag en de organisatie als geheel:

PRO Tip: In een bedrijfsfilm kun je op een laagdrempelige en meeslepende manier informatie overbrengen zonder dat het saai wordt door veel visuele scenes in beeld te brengen.

2. Social proof via klantverhalen

Een klant die lyrisch is over jouw product of dienst, is een zeer waardevolle klant. Zeker als deze klant ook nog perfect aansluit bij jullie gewente klantprofiel. Niets is dan slimmer dan die ene klant op camera te laten vertellen over zijn of haar ervaring met jouw bedrijf. Zij zijn de ambassadeurs van jouw merk en staan te springen om reclame voor je te maken. Het zal waarschijnlijk zelfs een eer voor ze zijn als je hen benadert voor je bedrijfsfilm.

Zo hebben wij recent drie klanten gevraagd om een testimonial over ons videobedrijf Pro Motion Film te delen. Dit zijn de klanten waarvan we ook fragmenten in de bovenstaande bedrijfsfilm (variant 2) hebben verwerkt. Dat waren klanten waar we op dat moment een project mee deden en van wisten dat de samenwerking en communicatie goed verliep. We schoten driemaal raak. Ze vonden het allemaal leuk om hieraan mee te werken. :-)

In een bedrijfsfilm kun je video reviews op camera goed combineren met een meer algemeen verhaal over je bedrijf die vanuit bijvoorbeeld de oprichter of CEO wordt verteld. Bekijk bijvoorbeeld deze bedrijfsfilm die we maakten voor Viewie Media, aanbieder van narrowcasting software voor winkeletalages. In deze bedrijfsfilm vertellen twee klanten over hun ervaring met het product en de samenwerking met Viewie Media. Ook de eigenaar van Viewie Media vertelt in het kort wat Viewie Media voor haar klanten kan betekenen. Het geeft een mooi compleet beeld met een stukje uitleg plus social proof dat het product inderdaad ook echt heel handig is:

PRO Tip: Vraag je leukste en beste klanten of ze iets op camera willen vertellen over de huidige samenwerking, je producten en dienstverlening.

3. Video tour door kantoor

Veel dienstverleners hebben een product dat zich op het eerste gezicht niet echt goed leent om te filmen.

Een fashion designer kan makkelijk zijn nieuwste kledinglijn laten zien: dit is een tastbaar product om te filmen. Maar adviesbureaus of financiële dienstverleners hebben het vaak al een stuk lastiger om hun diensten of producten mooi in beeld te brengen. Ook kan het gevoelig liggen of lastig zijn om klanten op camera te laten vertellen. Kies in dat geval bijvoorbeeld voor een "tour" door je kantoor en langs de verschillende afdelingen. Je kunt de klant in deze video persoonlijk welkom heten, alsof ze bij je langskomen op kantoor. Bekijk dit voorbeeld van de bedrijfsfilm die we hebben gemaakt voor creditmanagement bureau TKB:

PRO Tip: Is jouw dienst of product niet zo visueel? Kies er dan voor om jouw team en locatie in beeld te brengen.

4. Voordelige bedrijfsfilm maken

Bij de voorbeelden hierboven komt enige voorbereiding kijken. Je hebt allereerst mensen nodig die hun verhaal willen doen. En er moet nagedacht worden over een videoboodschap. Daar gaat tijd in zitten. De kosten van een bedrijfsfilm lopen dan ook zeer uiteen.

Je kunt het ook makkelijker aanpakken en kiezen voor een simpe vorm. Bijvoorbeeld een bedrijfsfilm met alleen mooie visuals. Ook dan kun je kiezen voor de video tour uit het vorige voorbeeld, maar dan zonder inhoudelijke tekst. Zo'n video kun je ook prima inzetten als bedrijfsimpressie of videoheader op je website. Laat mooie beelden voor je spreken. Vaak heb je alleen een professionele cameraman nodig. Bekijk deze impressie die we maakten voor een advocatenbureau uit Amsterdam:

PRO Tip: De basis van een goede video is mooi beeld. Juist met alleen mooi beeldmateriaal kun je jouw doelgroep raken.

5. Kies voor een persoonlijke stijl

We nemen liever een dienst of product af bij een persoon dan bij een merk. Het laatste is namelijk veel afstandelijker. Daarom is het belangrijk om het gezicht achter je bedrijf te laten zien. Bijvoorbeeeld het persoonlijke verhaal en de drijfveren van degene die het bedrijf heeft opgericht.

Wat is zijn of haar passie, hoe is het allemaal begonnen? Door hier op in te gaan kom je oprecht, eerlijk en interessant over. Geen zakelijk praatje, maar een menselijk verhaal. Want dat wil je doelgroep veel liever horen. Bekijk deze bedrijfsfilm die we maakten voor Stage USA. Hierin heeft onze video-editor besloten om gelijk met een persoonlijke inleiding van de oprichter te beginnen:

PRO Tip: Wordt jouw bedrijf gedragen door iemand, of wil je jouw bedrijf een gezicht geven? Kies dan voor een persoonlijke stijl.

6. Combinatie bedrijfsfilm - recruitment video

Hoe mooi is het als je met je bedrijfsfilm gelijk ook een ander doel dient, namelijk het werven van nieuwe collega's.

Denk dan aan de combinatie bedrijfsfilm - recruitment video. Zo'n video is multifunctioneel. Met deze bedrijfsfilm vang je twee vliegen in één klap. Breng collega's in beeld en laat ze wat vertellen over wat zij fijn vinden aan jouw organisatie. Dat deden we in het onderstaande voorbeeld. In deze video vang je de bedrijfscultuur en dit is waardevol voor zowel klanten als nieuw talent. Bekijk deze video die we maakten voor Legal People in opdracht van reclamebureau Lemm en Ten Haaf:

PRO Tip: Heb je collega's rondlopen met een leuke kop en vlotte babbel? Laat hen dan de hoofdrol spelen in je bedrijfsfilm.

7. Breng projectlocaties in beeld

Is jouw bedrijf actief op meerdere locaties? Overweeg dan om meerdere locaties in je bedrijfsfilm te verwerken. Dat maakt je bedrijfsfilm sowieso dynamisch. En spectaculair, als er mooie locaties tussen zitten. Dit is bijvoorbeeld ideal voor een architectenbureau of vastgoedbedrijf. Maar ook als winkel, hotel of restaurantketen kun je meerdere vestigingen in je algemene bedrijfsfilm mooi in beeld brengen.

Dit is een bedrijfsfilm die we jaren geleden hebben gemaakt voor Repair Care, een bedrijf dat producten en diensten aanbiedt op het gebied van houtreparatie. Voor deze video hebben we op projectlocaties in Nederland, Londen en Munchen gefilmd. Het geeft de bedrijfsfilm een internationaal karakter:

Nog een mooie variant hierop is deze bedrijfsvideo voor glazenwassersbedrijf Proper uit Lelystad. Ze vroegen ons om op meerdere projectlocaties in Amsterdam en Utrecht te filmen, inclusief drone, levert dat een mooie bedrijfsfilm op die alleen bestaat uit beeld gemonteerd op muziek:

PRO Tip: Zijn er mooie (project)locaties waar jouw bedrijfsfilm gefilmd zou kunnen worden? Zet ze dan in!

8. Maak een ijzersterke showreel

Het voorbeeld hierboven is een video waarbij er op meerdere projectlocaties is gefilmd. Dat is perfect voor bedrijven in de bouw of vastgoed sector. Maar misschien is dit voor jouw bedrijf veel minder relevant, omdat je niet op verschillende locaties werkt.

Ook dan kun je alsnog projecten in beeld brengen in een bedrijfsfilm, door bijvoorbeeld een showreel te maken. Bekijk hier de showreel die we hebben gemaakt voor Bengel Media. In deze video zie je verschillende mediacampagnes die zij hebben gerealiseerd, strak gemonteerd op muziek:

PRO Tip: Maak van je showreel een ritmisch spel tussen beeld en muziek, waarbij beiden in elkaar grijpen. Dit zorgt er voor dat je bedrijfsfilm echt impact maakt.

9. Duik het archief in voor een jubileum video

Bij de vorige twee voorbeelden is de bedrijfsfilm opgebouwd uit beeldmateriaal van verschillende projecten.

Je kunt ook een bedrijfsfilm opbouwen uit archiefbeeld. Dit past bijvoorbeeld goed bij een origin story video of bij een jubileum video. Bekijk bijvoorbeeld deze bedrijfsfilm die we maakten voor het ondernemersplatform nlgroeit toen zei 5 jaar live waren. De video hebben we inmiddels al 3 keer mogen aanpassen met nieuwe statistieken, de beelden blijven grotendeels hetzelfde. Ieder jaar wordt de video weer vertoond tijdens hun jaarevent. Deze video is helemaal opgebouwd uit videomateriaal dat in het verleden voor nlgroeit is gefilmd, zoals aftermovie fragmenten of beeldmateriaal uit interviews:

PRO Tip: Als je door de jaren heen al veel beeldmateriaal hebt verzameld, denk er dan eens over na om een video-editor hiermee aan de slag te laten gaan. Dat kan een rijk overzicht opleveren van wat jullie allemaal hebben bereikt.

10. Branding video met graphic titles

Heb je geen zin of tijd om allemaal beeldmateriaal te filmen voor je bedrijfsfilm? Dan kun je een video-editor of animator echt all-in laten gaan. Gooi je bedrijfsfilm productie over een andere boeg door te werken met titels, graphics, (stock)foto's, afbeeldingen, stockvideo en sound effects. De bedrijfsfilm leunt dan sterk op een creatief concept en de post-productie. Voor Persuade en hun klant Alvero maakten we op die manier deze branding video:

PRO Tip: Denk out of the box. Moet je altijd filmen om een bedrijfsfilm te kunnen maken? Zeker niet. Het voorbeeld hierboven bewijst dat dit niet altijd nodig is.

Bedrijfsfilm maken die scoort

Welk van de bovenstaande voorbeelden je ook kiest, je wilt natuurlijk een bedrijfsfilm maken waarmee je impact creëert. Daarom tot slot 5 tips voor het maken van een effectieve en goede bedrijfsfilm.

Tip 1: Denk vanuit je doelgroep

Zorg er voor dat je met jouw bedrijfsfilm waardevolle informatie geeft aan je doelgroep. Zij gaan de video ten slotte bekijken en op basis daarvan hopelijk contact met je opnemen. Op wat voor video zit jouw doelgroep te wachten?

Is je locatie bijvoorbeeld belangrijk voor hen? Heb je een winkel, restaurant, school of beautysalon? Als klanten vaak naar jou toe komen, dan willen ze van te voren vast graag weten hoe het er bij jullie uitziet. Met video kun je ze snel een indruk geven van de sfeer op locatie.

Of misschien willen ze meer over jou weten, omdat jij op afstand veel contact met ze hebt. Dan kun je een bedrijfsfilm maken om jezelf of je collega's voor te stellen.

En als je bedrijf helemaal is gefocust op de online verkoop van een product of dienst, dan kun je een bedrijfsfilm maken om hier meer toelichting op te geven. Vanuit welke overtuiging zijn jullie hier mee begonnen? En wat maakt jouw dienst of product uniek?

Tip 2: Een duidelijke verhaalstructuur

Als je er uit bent waar je bedrijfsfilm over moet gaan, dan is het belangrijk om van de inhoud een logisch verhaal te maken. Met een duidelijk begin, een goed inhoudelijk middenstuk en een eind met een scherpe call to action.

Daarmee zorg je voor een duidelijke structuur en is je video goed te volgen voor de kijker .

Schrijf hiervoor een script. Lees het een keer door, en nog een keer. Filter alle onnodige informatie. Je zult merken dat je je video hiermee naar een hoog niveau tilt.

  • Tips script schrijven

    Script schrijven? Zo doe je dat

    Hoe schrijf je een goed script? In deze blog vind je een stappenplan met tips voor het schrijven van een overtuigend script voor je film of video.

Tip 3: Wees jezelf

Misschien wel het belangrijkste van alles en nog steeds een grote valkuil: maak er geen verkooppraatje van. Daar zitten je klanten niet op te wachten.

Vertel het verhaal juist op een persoonlijke en eerlijke toon. Alsof je een goed gesprek voert met een van je beste vrienden. Op die manier wek je vertrouwen bij je doelgroep en wordt voor hen de drempel lager om contact op te nemen.

Dit kan ook in de vorm van een inkijkje. Achter de schermen bij je bedrijf. Het is voor je doelgroep leuk om iets zien wat ze normaal niet zien.

Tip 4: Kies voor mooie representatieve beelden

Het oog wil ook wat. Hoe komt jouw bedrijf het beste over in beeld? Denk na over bedrijfsgerelateerde beelden of locaties waar jij trots op bent. Je doelgroep vindt die beelden dan waarschijnlijk ook mooi. Dus het delen waard!

Opnamelocatie

Waar neem je de film op? Een lichte open ruimte is geschikter voor een interview dan een donkere benauwde kamer zonder ramen.

Mensen in beeld

De ene collega kan beter uit zijn woorden komen dan de ander. Dat is nu eenmaal zo. Denk dus van te voren goed na over wie je in beeld iets laat vertellen. Wat is de gewenste toon en wie ziet er representatief uit?

Misschien heb je wel een collega waarbij je af en toe denkt: die heeft zijn of haar roeping als acteur of presentator gemist. Zet die collega dan in voor je bedrijfsfilm!

Je dienst of product laten zien

Kun je aan de hand van een case je dienst mooi in beeld brengen? Of het productieproces van je product laten zien? Breng dit dan vooral in beeld. Deze beelden voegen veel toe aan je film.

Tip 5: Humor werkt

Het meest ingezette wapen van reclamebureaus is humor. En dat is niet voor niets. Subtiel of op de voorgrond: humor in je film werkt:

  • Humor in videomarketing

    Humor in videomarketing

    Humor kan een video maken of breken. Lees dus eerst over de do’s en don’ts van humor in videomarketing.

Een grapje zorgt ervoor dat je niet te formeel en zakelijk bent. En dat de boodschap extra sterk overkomt en blijft hangen. Een onderwerp dat op het eerste gezicht wat saai is, kun je toch heel toegankelijk en leuk maken. Als je een formeel bedrijf bent, durf dan juist humor in je film te gebruiken.

Wij kunnen je helpen met het maken van een bedrijfsfilm die goed in elkaar zit en waarmee je klanten echt bereikt.

Conclusie

Met het maken van een bedrijfsfilm kun je alle kanten op. Scan de voorbeelden hierboven nog eens goed door en bekijk welke stijl het beste past bij jouw bedrijf. Ook de video's in dit artikel zijn slechts uitgangspunten. Geen bedrijfsfilm is hetzelfde. Dit zal ALTIJD maatwerk zijn. Het belangrijkste is dat de bedrijfsfilm professioneel in elkaar zit, het DNA van jouw bedrijf ademt én gaat helpen je doelen te behalen door je video op de juiste kanalen te plaatsen, of je nu je doelgroep wilt bereiken, informeren of overtuigen!

Bedrijfsfilm van Pro Motion Film

Pro Motion Film is jouw partner in videoproductie. We hebben sinds 2011 meer dan 1200 bedrijfsvideo's mogen maken voor meer dan 200 (internationale) bedrijven. Dat doen we met een netwerk bevlogen videomakers die van alle markten thuis zijn. Neem contact op als je een vrijblijvende sessie wilt plannen om de opties voor jouw bedrijfsfilm te bespreken!

Of vraag een offerte aan en ontvang gelijk vrijblijvend alle informatie die je nodig hebt.

Jouw bedrijf boosten met een doeltreffende bedrijfsfilm?

12 + jaar ervaring in het produceren van conversieverhogende bedrijfsfilms

Voordelige productiekosten bij afname van een serie video's

✓ Altijd extra vrijblijvend advies over aanvullende videomarketing mogelijkheden

Neem contact op voor meer informatie

Over de auteur

Videomarketing blog auteur
Niels de Groot - Pro Motion Film

Niels de Groot is met meer dan 12 jaar ervaring en 1400+ bedrijfsvideo's op zijn naam een ervaren specialist op het gebied van videoproductie en videomarketing. Met zijn videoproductiebedrijf Pro Motion Film - een netwerk van bevlogen video professionals - helpt hij MKB-bedrijven en organisaties hun doelgroep te bereiken, informeren en overtuigen met videocontent.

Connect met Niels op LinkedIn ->

Testimonials

Mis je nét dat beetje overtuiging? Dit is wat klanten zeggen over ons.

Wat een verademing!

Kees de Jong, Ondernemer, nlgroeit

Meerdere keren met Pro Motion Film gewerkt. Hebben feilloos door wat het eindresultaat moet zijn en werken daar ook naar. Snel, effectief en flexibel. Wat een verademing! Aanrader!

Testimonial Laurens

Denken goed met je mee

Laurens Hilboezen, Eigenaar, Viewie Media

Fijne partij om mee samen te werken! Denken goed met je mee en komen ook met goede ideeën om de video nog vetter en beter te maken. Aanrader!

Testimonial Repair Care

Eerlijk en professioneel

Luan Vercruysse, Repair Care

Het team van Pro Motion Film is flexibel, denkt mee en schakelt vlot en accuraat. Zelfs als je het niet zeker weet, adviseer ik: waag een belletje, je krijgt eerlijk en to the point advies. Hun werkwijze is professioneel, transparant en ze hebben met een half woord genoeg om de goede tone of voice neer te zetten.

We werken echt heel graag met hen

Saskia Teunissen, Persuade

Al diverse projecten met Pro Motion Film gedaan en elke keer tot volle tevredenheid! Zeer goede edits, flexibel, snel en betrouwbaar. We werken echt heel graag met hen.

Testimonial Stage-USA

Mooi resultaat

Andries Bonneur, Stage-USA

De afgelopen maanden met zeer veel plezier samengewerkt met Pro Motion Film. 3 video's van top kwaliteit geleverd voor ons bedrijf. Zeer tevreden, snelle communicatie en een mooi resultaat. Ik kan deze partij van harte aanbevelen!

Klant review bedrijfsfilm Amsterdam

Pro Motion Film heeft alles over voor de klant!

Pascalle van Haaften, Office manager, Ovidius Law

Niels en Nander hebben ons, Ovidus Law, geholpen met een bedrijfsfilm en bedrijfsfoto's. Beide gaan zij erg professioneel te werk, ze denken met je mee en nemen initiatief. Pro Motion Film heeft alles over voor de klant! Erg fijn om met hen te mogen werken en de communicatie verliep vlekkeloos.

Next Level Videomarketing Podcast

Voor bedrijven die willen groeien met video

Welke video's kun je het beste maken? En als je dan een bepaalde video gaat maken, hoe pak je dat dan het beste aan?

Ontdek het in de Next Level Videomarketing podcast:

✅ 12+ jaar ervaring

1400+ video's geproduceerd

250+ opdrachtgevers

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking

Kickstart je videoproducties

Zelf goede video's maken? Geef je videoproducties en videomarketing een vliegende start met onze overcomplete e-bookbundel:

Download de 7 masterclasses

Meer dan 500 pagina's vol met hands-on tips en praktische oefeningen

(100% Tevredenheidsgarantie, je hebt dus niets te verliezen)

Complete bundel met 7 onmisbare e-books:

Module 1. Filmen met je smartphone

Module 2. Perfecte video's monteren

Module 3. IJzersterke scripts schrijven

Module 4. Blauwdruk succesvolle videomarketing

Module 5. Onweerstaanbare interviews maken

Module 6. Geld verdienen met YouTube

Module 7. Doelgerichte productvideo's en video-advertenties maken

Claim hier de complete PMF Bundle

En als je ooit wat extra handjes nodig hebt met filmen of hulp met je strategie, weet je ons te vinden.

De 5 grootste blunders in videomarketing

Ontdek in deze gratis whitepaper hoe je meer leads, klanten en fans krijgt met video.